ifutures.ir

مرجع آینده‌پژوهی، آینده‌نگاری، آینده‌نگاری راهبردی

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۴۷ ب.ظ

ببینید چگونه اتصال خانه با استرس همه گیر تست شده است.

  • ۶۵۶
ببینید چگونه اتصال خانه با استرس همه گیر تست شده است.

در مارس 2020، خانه به مرکز زندگی آمریکایی تبدیل شد. از آنجایی که همه‌گیری هنجارهای سبک زندگی و اقتصاد را تکان داد، تقاضا برای مجموعه‌ای از دستگاه‌های متصل و سرویس‌های دیجیتال که به سرعت در حال تکامل بودند را افزایش داد و یک آزمایش بتا بزرگ برای آینده اتصال و نوآوری ایجاد کرد.


ببینید چگونه اتصال خانه با استرس همه گیر تست شده است.


خانه جایی است که فناوری در آن قرار دارد

با تغییر ناگهانی به کار از راه دور، تحصیل در مدرسه و مراقبت های بهداشتی، متوسط ​​خانه های آمریکایی به طور فزاینده ای به اتصال از راه دور متکی شده است.


تکالیف منزل معنای جدیدی پیدا می کنند

در طول همه‌گیری، کار و تحصیل در خانه‌ها شلوغ شد - تغییری که شبکه‌ها، خدمات، دستگاه‌ها و مؤسسات به‌طور شگفت‌آوری قادر به حمایت از آن بودند.


"اکنون پزشک شما را پخش خواهد کرد"

ویزیت‌های پزشکی مجازی ادامه یافت، مراقبت با کیفیت در طول همه‌گیری -

گرفتن پاسخ های مثبت از بیماران


یک خانه سالم

58 درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی ساعت‌های هوشمند یا ردیاب‌های تناسب اندام را در خانه خود دارند، که عمدتاً برای نظارت بر گام‌های روزانه، تمرینات، ضربان قلب و خواب آنها هستند.


تلفن های هوشمند ما را تحت فشار قرار می دهند

تلفن‌های هوشمند از خرید از راه دور پشتیبانی می‌کردند و تماس حضوری را در طول همه‌گیری کاهش می‌دادند و روندهای موجود تلفن همراه به سمت تراکنش‌ها و تحویل‌های مجازی را تسریع می‌کردند.


اتصال بالا نگه داشتن

یک سال بعد، و با افزایش استفاده و ازدحام، خانوارهای بیشتری به محدودیت های شبکه های پهن باند، بی سیم و Wi-Fi خود می رسند.


کلاه خود را روی 5G آویزان کنید

همه‌گیری یک آزمایش بتای بزرگ از رفتارهایی بود که موانع را از بین برد و مسیر روشنی را به سمت نسل بعدی بهره‌وری، همکاری، آموزش و سلامت ارائه کرد که همه به دنبال اتصال به 5G هستند.



منبع: Deloitte

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی