ifutures.ir

مرجع آینده‌پژوهی، آینده‌نگاری، آینده‌نگاری راهبردی

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۵ ب.ظ

آینده تبلیغات

  • ۸۳۸
آینده تبلیغات

تبلیغات با طلوع عصر جدیدی روبرو است: تبلیغات آنلاین افزایش می یابد و بودجه تبلیغاتی را بیشتر و بیشتر جذب می کند. داده ها به طلای تبلیغاتی جدید تبدیل شده اند و در کنار فناوری تبلیغات، یک تغییر بازی برای فرآیندها و هدف گذاری هستند. در حالی که سهامداران قدیمی اهمیت خود را از دست می دهند، تبلیغات سنگین جدیدی ظهور کرده اند. این انتقال ساختاری است و به نظر می رسد ادامه یابد. سوال کلیدی این نیست که آیا تبلیغات تغییر خواهد کرد یا خیر، بلکه این است که چقدر این کار را ریشه ای انجام خواهد داد.

ما از رویکرد سناریوی اثبات‌شده خود برای نشان دادن آینده‌های قابل قبول در بازار تبلیغات جهانی استفاده کرده‌ایم و نشان می‌دهیم که چگونه بازیگران بازار امروزی می‌توانند با تغییرات و عدم قطعیت‌های بسیاری در این مسیر سازگار شوند. در ادامه سلسله مطالعات ما که با "آینده مدل کسب و کار مخابراتی" و "آینده چشم انداز تلویزیون و ویدئو" آغاز شد، این سومین گزارشی است که در آن دیلویت تخصص فن آوری، رسانه و مخابرات خود را با فناوری منحصر به فرد ترکیب می کند. متدولوژی توسعه یافته توسط مرکز Deloitte for the Long View.

آینده تبلیغات بر گروه های ذینفع بسیار متفاوت تأثیر می گذارد.

جدای از بازیگران سنتی تبلیغات در جهان، این گذار برای بسیاری از تازه واردان بازار نیز اساسی است که عمدتاً دارای فناوری و پشته داده هستند. برای ارائه یک نمای کلی ساده در این اکوسیستم پیچیده، پنج سهامدار کهن الگو را تعریف کرده ایم که به شدت چشم انداز تبلیغاتی آینده را شکل خواهند داد. آنها قهرمانان چهار سناریوی ما هستند که هر کدام با چالش ها و فرصت های کاملاً متفاوتی در جهان های مختلف روبرو هستند:


شرکت های پلت فرم دیجیتال

شرکت های رسانه ای

آژانس ها

تبلیغ کنندگان

مصرف کنندگان


سناریوهای ما بر اساس مجموعه ای جامع از محرک های اساسی است که به طور بالقوه آینده صنعت تبلیغات را شکل خواهد داد. ما اینها را با مصاحبه با کارشناسان و استفاده از تجزیه و تحلیل منحصر به فرد محیط خارجی خود بر اساس الگوریتم های پردازش زبان طبیعی ایجاد کردیم. سپس محرک‌های حاصل را در عوامل اجتماعی، فناوری، اقتصادی، محیطی و سیاسی دسته‌بندی کردیم و آن‌ها را از نظر عدم قطعیت نسبی و تأثیرشان بر صنعت تبلیغات رتبه‌بندی کردیم.

 

سناریوها عبارتند از:

معامله گر 

داده ها در سناریوی اول کلیدی هستند. این اجازه می دهد تا مشتری خاص را با پیام های تبلیغاتی تراکنشی در کانال مناسب در زمان مناسب هدف گیری کند.


خلاق 

در این سناریو، خلاقیت انسان منشأ کمپین‌های بسیار کارآمدی است که کاملاً با ترجیحات فردی مصرف‌کنندگان طراحی شده و رابطه قوی بین مصرف‌کنندگان و برندها ایجاد می‌کند.


توده های سرگرم شده

در سناریوی سوم، خلاقیت اساس کمپین های پرفروش با کیفیت بالا و دسترسی بسیار زیاد است. برندسازی مهمتر از بازاریابی تراکنشی است.


توده های تکه تکه شده

در آخرین سناریو، برند عامل تمایز است. تجمیع سوله های خاص کلید دستیابی و ارتباط است.




مقاله چهار سناریو برای آینده تبلیغات از Deloitte


نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی